12 september 2011

Og så var det bare å vente

Hektisk ja, hektisk har det vært. Så hektisk, faktisk, at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere bloggen skikkelig. Beklager det. Nå er det bare å vente på dommen. Det er i dette øyeblikket en vet hva slike reality-deltakere føler før det avgjøres om de er med videre eller ikke. Jeg er spent, veldig spent.

Jeg må få lov å takke alle de mange som har gjort en innsats denne valgkampen. Ingen nevnt, ingen glemt.




Tegneren Øyvind Tumyr har laget sin versjon av valgkampinnspurten. Som en kan se er ikke SV med på den, de er på en annen kant av landet i buss. Velgeren løper for livet mot stemmeurnen med partiene hakk i hæl.

Jeg vil bare takke alle som var med, og takke for forståelsen hos alle de vi har forsøkt å påvirke i løpet av valgkampen. Dersom noen synes vi har vært litt ivrige, er det fordi vi faktisk tror på det vi holder på med, og er engasjerte:)

Her er noen ivrige sjeler fra sent torsdag kveld. Høyre var som vanlig sist til å gå hjem fra valgboden.





Så nå er det opp til dere. Stem etter egen overbevisning, og husk mitt favorittsitat:

Sitat: "All needed for evil to succeed is for good men to do nothing" Edmund Burke

Ingen kommentarer: